Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Jesteś tu: Portal SGH > Polski > Aktualność

22.03–9.04 czasowe ograniczenia pracy administracji SGH

2021-03-22 br kategoria: informacja 

​Od 22 marca do 9 kwietnia 2021 r. obsługa interesantów oraz funkcjonowanie administracji SGH zostaje ograniczone do niezbędnego minimum. W tym czasie:

• obowiązuje praca zdalna pracowników administracyjnych SGH,
• wstrzymuje się bezpośrednią obsługę interesantów niebędących pracownikami Uczelni we wszystkich jednostkach organizacyjnych, w tym w dziekanatach studiów i Centrum Współpracy Międzynarodowej,
• wstrzymuje się całkowicie bezpośrednią obsługę interesantów w Bibliotece SGH i Archiwum SGH,
• sprawy związane z obsługą interesantów załatwiane są za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w tym za pomocą systemów informatycznych Uczelni, poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Więcej informacji w Gazecie SGH.

Archiwum